Don à IMBA

Tout vélo!: route, fixed, Montagne: DH, XC, All Mountain mais surtout Enduro!
4 message(s) • Page 1 sur 1

Don à IMBA

Message par Trudo » Mar Nov 21, 2006 9:30 am

Si vous voulez aider l'IMBA, aller sur le site plus bas et téléverser des photos et des vidéos.

Par exemple, pour une photo téléversée, 10$ est donné à l'IMBA. J'ai mis 15 photos. Les vidéo et les histoire de bécik sont encore plus payantes.

http://www.yourmtb.com/
C'est une fois une tite-fille qui dit à un ti-gars : « Veux-tu mes poigner ? » Le ti-gars dit : « Non j'en ai sur mon bécik ».
Trudo
Ninja du wheelie

Message(s) : 411

Re: Don à IMBA

Message par Evil Sylvain » Mar Nov 21, 2006 10:08 am

J'y ai déjà mis un vidéo et une photo.

S.
Evil S.
Evil Sylvain
Jedi de la pédale

Message(s) : 2301
Mon Vélo::
Mon Vélo Fat::
Mon Vélo #2::
Mon Vélo #3::

Message par Bryston » Mar Nov 21, 2006 11:18 am

J'ai mis deux photos. Ils donnent 5$ par photo. Le maximum de don est de 10$, donc j'ai déjà toppé. Par contre, ces dons ne sont que pour les photos, vidéos et récits envoyés seulement pour le mois de Novembre 2006.
-= Ahuntsic Squad (Membre honoraire) =-
Bryston
Site Admin

Message(s) : 1750
Mon Vélo Fat::

Message par dero » Sam Déc 02, 2006 12:39 am

Et voila... Une copie du post de l'admin du site www. YourMTB.com

You did it! IMBA goal surpassed by big margin By Steve Outing on 12/1/2006

Wow! You all came through when we asked you to help out IMBA, the International Mountain Bicycling Association. And because you posted so much cool stuff to YourMTB.com during November, we'll be sending a check for $1,000 over to the IMBA offices (which, conveniently, are about 4 blocks away from our office in downtown Boulder, Colorado; maybe we'll save 39 cents on postage and slip it under their door).

The deal we offered was that during the month of November, we'd pay $5 for every photo posted to YourMTB.com, and $10 for every video or story -- up to a limit of $1,000.

Final results were impressive. You went over the goal by close to 80% in terms of number of content submissions. Yeah, you!

We feel good about supporting IMBA, and you should, too. If you're not already a member, get on over to IMBA.com and join now. For the sake of our trails.

Oh, and just because this IMBA promotion is over, don't stop posting to YourMTB.com!

:thumb: :thumb: :thumb:
L'expérience,quelle chose magnifique,ca te permet de reconnaitre une gaffe quand tu la fait de nouveau...
dero
Jedi de la pédale

Message(s) : 1072

4 message(s) • Page 1 sur 1

Retour vers Sur Deux Roues